Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Køb din egen CardiAid hjertestarter. CardiAid er designet, så den kan bruges af hvem som helst, hvor som helst. Det gør CardiAid til én af de mest brugervenlige hjertestartere på markedet.

Når du køber en CardiAid hjertestarter, får du;

  • Hjertestarter med forudtilsluttede elektroder
  • Nødpakke m. bl.a. saks, skraber og mund-til-mund maske
  • Beskyttelsestaske
  • “Her findes hjertestarter” klistermærke til døren
  • “Hjertesikker virksomhed” banner til dit website
  • Mulighed for at tegne en CardiAid serviceaftale

      Pris 13.625,-

Kontakt os vedrørende køb af hjertestarter Her

​ 

Hos Hjertehjælp ApS anbefaler vi desuden at du tegner en serviceaftale, du kan læse om den herunder. 

Med en CardiAid serviceaftale betaler du en fast lav månedlig pris, der dækker alle de services, din hjertestarter måtte få behov for i sin levetid. Både de periodiske, og de der måtte komme, fordi hjertestarteren kommer i brug. Serviceaftalen giver også en lang række andre fordele, som du kan læse mere om her.

“Introduktion til CardiAid” kursus

Når du bestiller din serviceaftale, får du et gratis introkursus for op til 15 personer. På kurset lærer du hvordan hjertestarteren virker, og hvad du kan gøre, når en person falder om med akut hjertestop.

Periodisk service

Hver 24. måned får du besøg af en certificeret servicetekniker, der udfører service på hjertestarteren. Service inkluderer:

  • Udskiftning af hovedbatteri
  • Udskiftning af backup-batteri
  • Udskiftning af elektroder
  • Test af hjertestarteren med en særlig DEFI-tester, der bl.a. måler stødstyrke ved at simulere et hjertestop.
  • Opdatering af software, hvis det er nødvendigt. Softwaren opdateres i henhold til nyeste ERC retningslinjer.
  • Kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssigheder

Efter service udstyres hjertestarteren med et særligt servicemærkat, så du nemt kan se hjertestarterens alder og batteriets udløbsdato. Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail - lige til at gemme eller til at printe til din APV.

Efter-brug service

Når hjertestarteren har været i brug, får du besøg af en servicetekniker inden for 24 timer. Serviceteknikeren udlæser data fra hjertestarteren, udskifter batterier og elektroder og gør hjertestarteren klar til brug igen.

Hvis hjertestarteren bliver taget med på hospitalet, har hospitalet et særligt stykke software, så de nemt kan udlæse data fra hjertestarteren og stille disse til rådighed for den behandlende kardiolog. Beholder hospitalet hjertestarteren i længere tid, stiller vi en låne-hjertestarter til rådighed.

Psykologisk førstehjælp efter brug

For nogle mennesker er det en voldsom oplevelse at give livreddende førstehjælp. Derfor har alle involverede førstehjælpere mulighed for at få psykologisk krisehjælp.

Udvidet produktgaranti

Hvis du tegner din serviceaftale indenfor 3 måneder efter købet af din hjertestarter, udvides produktgarantien på din hjertestarter fra 2 til 6 år.

Reminder om egenkontrol

Hver 3. måned modtager du en e-mail, der minder dig om, at lave en egenkontrol af hjertestarteren. Egenkontrollen tager ca. 2 minutter at udføre.

Service eller lånehjertestarter indenfor 24 timer

Du kan altid kontakte os for at rapportere en fejl eller anmelde, at din hjertestarter har været i brug. Vi forsøger at løse eventuelle fejl inden for 24 timer. Kan fejlen ikke løses onsite, får du udleveret en låne-hjertestarter indtil fejlen er udbedret

Tegn din serviceaftale her

Din serviceaftale skal tegnes senest 3 måneder efter du har købt din hjertestarter og du kan vælge en forudbetalt serviceaftale til kr. 159,- pr. md.

​Adresseoplysninger

​Hjertehjælp ApS​

Rosenlund sidevej 2,

2791 Dragør

Tlf.: 31359090

E-mail: mail@hjertehjaelp.dk

CVR: 38​005251

​Se vores generelle forretningsbetingelser her

Siden d. 1. marts 2015 har vi haft 35.197 kursister

kursus

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt